Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026

Με αγκαλιάΖω

Κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν ψυχοεκπαιδευτικά προγράμματα για την αναγνώριση και αποδοχή των συναισθημάτων, την ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης καθώς και για την καλλιέργεια δεξιοτήτων επικοινωνίας και ενσυναίσθησης. Μέσα από στοχευμένες δραστηριότητες τα παιδιά αναγνώρισαν τον εαυτό τους, τα θετικά τους χαρακτηριστικά, τη μοναδικότητα τους, μπήκαν στη θέση των άλλων και συνεργάστηκαν για την επίτευξη κοινών στόχων. Κατά την ολοκλήρωση των συγκεκριμένων προγραμμάτων οι μαθητές και οι μαθήτριες απάντησαν σε ανώνυμο ερωτηματολόγιο για τις δυσκολίες και τα οφέλη που προέκυψαν από τη συμμετοχή τους. Κάποιοι μαθητές/ μαθήτριες ανέφεραν ότι δυσκολεύτηκαν να συνεργαστούν σε μια δραστηριότητα με δυάδες. Ενώ στα οφέλη ανέφεραν χαρακτηριστικά:

«Μάθαμε να συμπεριφερόμαστε καλά στους άλλους, (έμαθα) ότι αν κάνω κάτι διαφορετικό δε σημαίνει ότι δεν είμαι έξυπνη, ότι όλα τα συναισθήματα τα χρειαζόμαστε και έμαθα να συνεννοούμαι με τους άλλους».
«Έμαθα τον εαυτό μου»
« Με βοήθησε να πιστεύω στον εαυτό μου»
« Να έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου»
«Έμαθα να μπαίνω στη θέση του άλλου και να συνεργάζομαι»
« Με βοήθησε να μπαίνω στη θέση του άλλου»
«Έμαθα να είμαι ευγενική, να συνεργάζομαι και να μαθαίνω καλύτερα τα συναισθήματα μου»
«Έμαθα να συνεργάζομαι και να σέβομαι»
«Να είμαι καλός άνθρωπος»
«Έμαθα το πώς με βλέπουν οι φίλοι μου»
«Έμαθα να μη τα παρατάω»
«Κατάφερα να μιλάω μπροστά σε πολλούς ανθρώπους»
«Έμαθα να εμπιστεύομαι τον εαυτό μου»
«Έμαθα να μην σκέφτομαι αρνητικά για μένα»

Μαθητές/Μαθήτριες που συμμετείχαν: Α1, Α2, Γ1, Δ1, ΣΤ2


Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μαρία Ζαχαροπούλου (Εκπαιδευτικός Τμήματος Ένταξης)

Κυριακή 14 Ιουνίου 2026

Το Δ1 σαλπάρει για το καλοκαίρι!!!

Με αφορμή τη λήξη της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές του Δ1 αποχαιρέτησαν τη σχολική τους καθημερινότητα με δημιουργία, φαντασία και καλοκαιρινή διάθεση. Ζωγράφισαν όμορφα καλοκαιρινά τοπία, παραλίες και αγαπημένα ελληνικά νησιά, δημιουργώντας δικές τους χειροποίητες κορνίζες.

Στη συνέχεια, κατασκεύασαν χάρτινα καραβάκια και έστειλαν τις σκέψεις και τα όνειρά τους σε νοερά ταξίδια γεμάτα εμπειρίες!

Το βίντεο που ακολουθεί αποτυπώνει στιγμές από αυτή τη δημιουργική δράση και αποτελεί ένα όμορφο ενθύμιο της χρονιάς που ολοκληρώνεται

Καλό καλοκαίρι σε όλους, με ξεγνοιασιά, χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις! ☀️⛵🌊

Εκπαιδευτικός τμήματος : Θεοφιλάτου Χριστίνα




Ανακοίνωση

 

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026

Η σχολική μας βιβλιοθήκη απέκτησε νέα πνοή!

Κατά τη φετινή σχολική χρονιά ολοκληρώσαμε τη διαμόρφωση του νέου χώρου της σχολικής μας βιβλιοθήκης, δημιουργώντας ένα πιο ζεστό, φιλόξενο και εμπνευσμένο περιβάλλον για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Ξεχωριστή θέση στον χώρο κατέχει η όμορφη εικαστική παρέμβαση που δημιούργησε η εικαστικός του σχολείου μας κ. Σταυρούλα Τσάλτα, η οποία αποτύπωσε στον τοίχο τους αγαπημένους στίχους του Ευγένιος Τριβιζάς:


Οι στίχοι αυτοί εκφράζουν με τον πιο όμορφο τρόπο τη δύναμη του βιβλίου να ταξιδεύει τη σκέψη, να καλλιεργεί τη φαντασία και να ανοίγει νέους ορίζοντες στη γνώση. 

Ευχόμαστε η νέα μας βιβλιοθήκη να γεμίσει με όμορφες αναγνωστικές εμπειρίες, ταξίδια γνώσης και αμέτρητες στιγμές έμπνευσης μέσα από τις σελίδες των βιβλίων.

Τρίτη 9 Ιουνίου 2026

Μικροί ξεναγοί , μεγάλες εμπειρίες!

Οι μαθητές του Δ1 παρουσίασαν στους γονείς τους την ξενάγηση που πραγματοποίησαν στο Ρωμαϊκό Ωδείο Πατρών, μεταφέροντάς τους τις γνώσεις και τις εμπειρίες που αποκόμισαν. Στο πλαίσιο της παρουσίασης τραγούδησαν τον Επιτάφιο του Σείκιλου. Για τη συμμετοχή τους έλαβαν επαίνους από το Διάζωμα ως αναγνώριση της ενεργού εμπλοκής τους στο πρόγραμμα.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί : Καλλιρρόη Γάκη , Χριστίνα Θεοφιλάτου

Σάββατο 6 Ιουνίου 2026

Μουσικό ταξίδι "Σε νέες μουσικές περιπέτειες"

Μια ξεχωριστή μουσική εμπειρία μοιράστηκαν οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Οβρυάς μαζί με μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κρήνης και του Δημοτικού Σχολείου Δεμενίκων, σε μια γιορτή αφιερωμένη στη μελοποιημένη ποίηση.

Με οδηγό τη μουσική και πανιά τους στίχους, τα παιδιά ταξίδεψαν στην Ανατολή του Παλαμά ξυπνώντας μνήμες και νοσταλγίες κι έφτασαν ως τη Βενετιά. «Το τρελοβάπορο», ένα καράβι που μας γέμισε ελπίδα και Φως Ελλάδας άνοιξε πανιά στο γαλάζιο Αιγαίο του Ελύτη! Φτάσαμε ως τα ελληνόφωνα χωριά της Κ. Ιταλίας με ένα δυνατό τραγούδι, το “ela mu conda”,ένα συγκινητικό ταξίδι στη ντοπιολαλιά της Μεγάλης Ελλάδας. «Τα τζιτζίκια» του Ελύτη ερμηνεύτηκαν κι από τις τρεις χορωδίες φέρνοντας το φως του ελληνικού καλοκαιριού και την ελπίδα στο σχολείο μας.

Παράλληλα απολαύσαμε παραμύθια, θρύλους και λαϊκές αφηγήσεις της Μεσογείου, που όλα μαζί έπλεξαν ένα πολύχρωμο ταξίδι στη Μεσόγειο. Ανάμεσα στις μελωδίες και τους στίχους, ζωντάνεψαν θρύλοι, όπως ο θρύλος του Μαρμαρωμένου Βασιλιά, δίνοντας φωνή στους ήρωες και ζωή στις εικόνες της λαϊκής παράδοσης!

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύμβουλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Χολέβα Ν. που τίμησε με την παρουσία του τη μουσική μας συνάντηση. Η συμμετοχή του αποτέλεσε έμπρακτη αναγνώριση της προσπάθειας των μαθητών.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές της Ε’ τάξης! Ευχή μας ο «βασιλιάς Ήλιος» του Ελύτη να εξακολουθεί να φωτίζει τις ψυχές των παιδιών, υπενθυμίζοντάς μας ότι η ποίηση, η μουσική και η φαντασία είναι πολύτιμα εφόδια για να βλέπουμε τον κόσμο με μάτια γεμάτα φως.





Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026

Βιώσιμη Διατροφή

Την Τετάρτη 3/6 στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας "Βιώσιμη Διατροφή" οι τάξεις Α, Β και Γ παρακολούθησαν το ψηφιακό παραμύθι με τίτλο "Ο Φοίβος στη χώρα των Γλυκοπαγίδων και των Τζανκφουντ". Μέσα από το παραμύθι τα παιδιά γνώρισαν με ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο την σημασία της ισορροπημένης διατροφής και των σωστών επιλογών για την υγεία και το περιβάλλον.

Στο ψηφιακό παραμύθι συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό οι μαθητές του τμήματος Γ1 οι οποίοι ζωντάνεψαν την ιστορία με τις φωνές τους!

Ο Φοίβος στη χώρα των Γλυκοπαγίδων και των Τζανκφουντ
Θερμές ευχαριστίες στον Διευθυντή του σχολείου μας κύριο Αγγελόπουλο Νίκο και στον Υποδιευθυντή κύριο Σκουμή Άγγελο για την στήριξη και την πολύτιμη βοήθειά τους.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ταυρίδου Μαρία, Τσάλτα Σταυρούλα, Κουρλιούρου Φωτεινή





Παρασκευή 29 Μαΐου 2026

Τοπική ιστορία «Μαθητές - ξεναγοί στη βυζαντινή Πάτρα»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε2 συμμετείχαμε σε ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα τοπικής ιστορίας με τίτλο «Μαθητές - ξεναγοί στη βυζαντινή Πάτρα».

Στο πλαίσιο του προγράμματος γνωρίσαμε την ιστορία της Πάτρας κατά τη βυζαντινή περίοδο. Μελετήσαμε ιστορικές πηγές και παρακολουθήσαμε παρουσιάσεις βασισμένες σε πραγματικά ιστορικά γεγονότα, μέσα από τις οποίες μάθαμε σημαντικές πληροφορίες για τη ζωή, τα μνημεία και τον ρόλο της πόλης στα βυζαντινά χρόνια.

Στη συνέχεια, αξιοποιήσαμε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και δημιουργήσαμε ένα βίντεο με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Στο βίντεο αυτό τα παιδιά αναλαμβάνουν τον ρόλο των ξεναγών και αφηγούνται την ιστορία της Πάτρας κατά τους βυζαντινούς χρόνους.

Μέσα από τη δράση αυτή συνδυάσαμε την ιστορία με την τεχνολογία, αναπτύξαμε τη συνεργασία και τη δημιουργικότητά μας και γίναμε μικροί ξεναγοί της πόλης μας, ταξιδεύοντας στο παρελθόν της βυζαντινής Πάτρας.