Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Η ποδηλάτισσα




H Δ2 τάξη υλοποιεί πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του οποίου οι μαθητές ασχολούνται με θέματα κυκλοφοριακής αγωγής. Η μαθήτρια Ελευθερία Ρ. είναι μια ποδηλάτισσα που κινείται με...
προσοχή μέσα στην πόλη, τηρώντας τους κανόνες κυκλοφορίας: διαβάζουμε παρακάτω το
όμορφο ποίημα που έγραψε.

      Στο ποδήλατο είμαι εγώ         
      
      Στο ποδήλατο είμαι εγώ         
      στο  πράσινο εγώ προχωρώ,    
      μα στο κόκκινο σταματώ
      και πέφτω σαν κλαδί ξερό.
    

       Όταν πάλι ο Γρηγόρης ξανανάψει
       εγώ τρέχω τρέχω πάλι,
       με το ποδηλατο μου τρέχω,
       τρέχω πάλι τρέχω.
       

        Το φανάρι μόλις συναντήσω
        μόνο αυτό θα ακολουθήσω
        τη κυκλοφορία τη ρυθμίζει
        και το δρόμο χαρακτηρίζει.


      Τη διάβαση πεζών
      περνώ από τον δρόμο το μικρό
      όμως κοιτάμε δεξιά και αριστερά
      μην έχουμε και ατύχημα, παιδιά.